Wednesday, March 28, 2007

Mari Kita Lihat Hebat-Nya Kuffar Menguasai Minda Kita

Alangkah hebatnya kuffar menguasai minda dan pemikiran kita sehingga umat Islam dan saudara seagama kita di anaiya dan dibunuh hanya kerana mereka cintakan agama mereka lebih dari nyawa-nyawa mereka.

Benarkah yang mengebomkan kedutaan Amerika, Australia dan juga kedutaan negara-negara ini adalah merupakan pihak pengganas Islam ? Pihak Polis dan berkuasa confirm dan yakin kah >>>>?

Satu persoalan hanya mereka yang boleh menjawab disebabkan kita rakyat biasa hanya boleh meluahkan sahaja tanpa mampu berbuat apa-apa bila ahli keluarga tersayang yang cintakan agama di tahan tanpa bicara dan tanpa pengadilan yang sahih.

Para ahli kumpulan militan Islam ini semuanya memiliki sejarah dan sirah peribadi dan akhlak yang cukup baik sehingga memustahilkan perbuatan meletupkan bom dan sebagainya ialah hasil kerja mereka.

KITA yakin perbuatan meletupkan bom di BALi dan sebagainya hanyalah "LAKONAN" pihak CIA dan MOSSAD serta risikian antarabangsa lain-lain yang bertujuan untuk mencipta alasan bagi memerangi kumpulan ini secara LEGAL dan sehingga ke Akar umbi.

Di dalam internet banyak bukti-bukti dketengahkan oleh anak-anak muda yang rajin mengkaji dan juga pakar-pakar analisis bahawa bukanlah yang melakukan perbuatan mengebom itu ialah umat Islam sebaliknya Mossad dan CIA sendiri.

1) Bukti pertama ialah World Trade Centre - semua umat Islam sudah tahu bahawa WTC dletupkan sendiri oleh Amerika dan CIA bagi mengadakan alasan perang dengan Iraq.

2) Sekiranya mengorbankan rakyat sendiri pun mereka sanggup demi alasan politik ZIONIS dunia maka apatah lagi setakat mengebom kedutaan mereka sendiri.

Tujuan mereka hanyalah nak ciptakan alasan dan ketakutan umat Islam kepada jihad dan perjuangan hendak menegakkan Islam. Supaya menampakkan jihad ini ganas dan pejuang-pejuangnya ialah perompak,pengganas dan juga pelbagai lagi tuduhan.

yakinkah anda kepada saudara seIslam atau surat-khabar dan media massa yang dikuasai ZIONIS dan CIA >?

laporan rasmi jenayah oleh pihak pemerintah yang dikuasai oleh CIA kerana hendak menjaga maslahat politik atau pengakuan saudara seagama anda yang dituduh sebagai militan dan pengganas bahawa ; " AKU TIDAK BERSALAH !!! AKU TIDAK BOM PUN !!!

Siapa yang anda ingin percaya ?

SUPAYA matlamat mereka iaitu :

1) Umat Islam tidak lagi ada semangat dan hasrat kepada jihad
2) Umat Islam akan berfikir 40 juta kali sebelum berani hendak beriman kepada Allah dan janji-janji kepada mujahidin dan beriman kepada perintah jihad
3) Islam Islam akan menjadi bacul, zakar mandul dan cacat serta hilangnya sifat kemuliaan sebaliknya menjadi hamba kepada sistem-sistem apa sahaja yang diletakkan kuffar kepada tengkuk umat Islam dengan harapan (your wish) konon nak cari kedamaian
.

Alangkah indahnya,bahagianya hidup ini andai satu hari nanti kita dapat melihat, Amerika dan kuffar yang lain datang kepada kita lalu berkata :

"Wahai si muslim, marilah jilat punggung atau dubur aku ini,atau pun dia berkata kepada Sang Imam di Masjid, wahai sang Imam marilah cium tapak kaki aku ini, ataupun dia si kuffar itu membayar USD 100 kepada gadis muslimah kita supaya mengulum zakar-zakar tak bersunat mereka di pusat-pusat peranginan yang dibina oleh kementerian perlancongan negara-negara Islam kita dan sekiranya kita marah..."

kita di ugut dengan tuduhan kita ini ialah pengganas yang membahayakan keselamatan kuffar dan kejahatan syirik serta perbuatan jahiliyyah mereka.."

Alangkah indahnya saat, isteri Pemimpin negara-negara Islam di Asia ini dicabuli maruah mereka oleh Mat-mat Saleh yang datang dari Amerika dan Kuffar lalu kita tidak dapat menghalang perbuatan ini disebabkan :

a) Hak kebebasan (di sebabkan hukum syarak tidak tertegak lalu jika isteri-isteri umat Islam di noda dan dirosakkan oleh mat saleh-mat saleh kuffar ini dengan kerelaan isteri-isteri kita maka kita tidak dapat berbuat apa-apa.

b) terpaksa menjaga hubungan baik negara-negara sedunia dan memenuhi apa sahaja sistem dan permintaan barat.

Mahukah kita hal yang demikian terjadi ??

Semoga Allah melindungi kita dan membuka hati para pemimpin Umat Islam supaya menyedari hal-hal sedemikian.

wallahualam.


Berita Pertama :


Kajian dedah kejayaan Indonesia hapuskan beratus ahli tidak jejas struktur kumpulan

SINGAPURA: Kumpulan Jemaah Islamiah (JI) yang dianggap paling berbahaya di Asia Tenggara, didakwa akan membina barisan di selatan Thailand walaupun lebih 200 ahlinya di Indonesia sudah dihapuskan, kata pengkaji pengganas semalam.

Pihak berkuasa menyalahkan JI di atas beberapa pengeboman di Indonesia, termasuk serangan di pulau pelancongan, Bali pada 2002 dan 2005 yang membunuh lebih 200 orang.

Dua ahli utama JI yang dipercayai terbabit dalam serangan di Bali mensasarkan operasi militan besar-besaran di selatan Filipina di Pulau Jolo yang menjadikan tempat perlindungan mereka yang dibantu kumpulan bersenjata tempatan.

JI adalah ancaman utama di Asia Tenggara, kata Rohan Gunaratna, ketua Pusat Antarabangsa bagi Keganasan Politik dan Kajian Pengganas kepada delegasi ketika pembukaan Global Security Asia, persidangan dan pameran tiga hari mengenai keselamatan dalam negara.

“Walaupun rangkaian JI di Singapura dan di Malaysia sudah dihapuskan kumpulan ini masih bergerak aktif dan menjadi pertubuhan militan digeruni di rantau ini,” kata Gunaratna yang mengetuai institut penyelidikan berpejabat di Universiti Teknologi Nanyang, Singapura.

Beliau berkata, sejak lima tahun lalu, negara serantau menubuhkan pasukan elit untuk menangani ancaman terbabit.

Beliau berkata polis Indonesia, Detachment 88, misalnya sudah membunuh dan menahan lebih 200 ahli Jemaah Islamiah.

Walaupun kejayaan polis Indonesia mensasarkan tempat persembunyian JI, struktur kumpulan berkenaan masih belum terjejas dan JI di Indonesia dan Filipina menunjukkan minat mendalam untuk menghantar pejuang dan pakar letupan ke Selatan Thailand, kata Gunaratna,

“Pejuang jihad di Asia Tenggara ingin menubuhkan barisan baru,” katanya.

Lebih 2,000 orang terbunuh sejak keganasan pemisah tercetus tiga tahun lalu di wilayah majoriti Islam di Thailand yang bersempadan dengan Malaysia. – AFP


http://www.bharian.com.my/m/BHarian/Wednesday/
Dunia/20070328003542/Article/

Berita Kedua :


Hicks akui bantu al-Qaeda


Rakyat Australia mahu elak ditahan lebih lama di penjara Teluk Guantanamo


DIBICARA: Lakaran perbicaraan Hicks (kiri) yang dituduh membantu
Al Qaeda di Suruhanjaya Tentera Amerika, di Teluk Guantanamo,
semalam, manakala (gambar kecil) Hicks.

GUANTANAMO (Cuba): Rakyat Australia, David Hicks yang dituduh membantu pengganas, mengaku salah dalam perbicaraan sulung “Perang terhadap Keganasan” dikendalikan tentera Amerika Syarikat di Teluk Guantanamo semalam, bagi mengelak ditahan lebih lama di pusat tahanan tentera laut Amerika itu.

“Pengakuannya hanyalah untuk membebaskan diri daripada ditahan lebih lama di Teluk Guantanamo yang tidak berperikemanusian,” kata Senator Bob Brown dari parti Greens, Australia.

Selepas lima tahun ditahan, Hicks, 31 seorang Muslim, mengaku salah di depan Suruhanjaya Tentera Amerika itu atas tuduhan membantu al-Qaeda di Afghanistan.

Hicks akan dihukum menjelang akhir minggu ini dan dijangka menjalani hukuman penjara di Australia.

“Hicks dihadapkan ke mahkamah kangaru. Apa lagi yang boleh dia buat selepas diseksa dan disumbat dalam lubang kecil di Teluk Guantanamo?,” kata Brown.

Kerajaan Australia dikecam hebat rakyatnya sendiri berikutan tempoh lama Hicks ditahan tanpa dibicarakan, berpuas hati isu berkenaan sudah berakhir.

“Saya gembira isu ini selesai,” kata Menteri Luar Alexander Downer.

Peguam Australia Hicks, David McLeod, berkata anak guamnya sanggup mempertimbangkan semua pilihan untuk keluar dari Guantanamo.

Sebelum perbicaraan berkenaan, Hicks dibenarkan berjumpa dengan bapanya, Terry dan kakaknya, Stephanie - perjumpaan pertama dengan keluarganya sejak 2004.

“Kami bersalam, berpeluk dan menitis air mata,” kata Terry kepada wartawan. “Keadaan anak saya begitu teruk sekali.

“Anak saya hanya mahu pulang ke Australia dan berjumpa semula dengan dua anaknya,” kata bapanya.

Hicks berdepan hukuman penjara sepanjang hayat jika disabit kesalahan suruhanjaya itu atas tuduhan membantu pengganas dengan menyertai kem latihan al-Qaeda dan mengintip kedutaan Amerika di Kabul, Afghanistan pada 2001.

Pengakuan salahnya kemungkinan meringankan hukuman yang bakal diterimanya. – AFP/AP


http://www.bharian.com.my/m/BHarian/Wednesday
/Dunia/20070328090907/Article/



p/s :

Alangkah hebatnya Australia , Kamulah ulil Amri (wali pemerintah yang mesti ditaati oleh pihak umat Islam Australia....kenapa ? Entah, mungkin kerana pihak salafi atau puak sufi pengampu Amerika dan kerajaan mereka mengatakan kita mesti taat pada ulil Amri dan pemerintah kawasan masing-masing sekalipun mereka tidak menegakkan hukum Islam jadilah Australia sebagai pemerintah yang diiktiraf syarak disisi puak salafi aliran murjiah.


Hukumlah umat Islam di negara kamu yang mahu berjihad wahai Australia, mereka ini khawarij dan bughah (pengganas) disisi kami dan tidak termasuk golongan yang terselamat dan disebut firqah najiyah iaitu ahlul sunnah wal jamaah di sisi kami kerana mereka tidak taat kepada ulil amri (pemerintah).

Hukumlah mereka wahai Australia !!

Disebabkan mereka semua ialah pengganas, dan irhabi serta khawarij yang keluar dari manhaj ahlul sunnah wal jamaah. Mereka tidak mengikuti kami kumpulan ahlul sunnah wal jamaah untuk membicarakan soal bacaan qunut di masjid-masjid.

Mereka tidak mahu mengikuti kami mengadakan seminar sifat solat albani dan juga tidak bersama kami dalam isu-isu salaf soleh yang besar seperti tahlil dan talqin, zikir kuat-kuat selepas solat dan tidak memuliakan guru-guru salafi kami yang lahir dalam kurun ke 20, solat terawih 8 rakaat, azan subuh dua kali, membaca doa dalam solat bukan selepas salam, tidak mengangkat tangan ketika berdoa dan tidak mengadakan apa-apa jemaah dan tanzim dakwah sebab bid'ah atau takut menyerupai hizbiyah atau bid'ah.

Allahumusta'an limanyurid..

Ya Allah peliharalah hamba-hamba-mu daripada kumpulan murjiah dan jahmiyah di atas yang hanya beriman kepada-mu tanpa beramal dan mengatakan cukup beriman tanpa amal dan telah sempurna hidayah-Mu kepada hamba-hamba yang dhaif dan berilah pertunjuk kepada kami.

No comments: